Zona de Baixes Emissions

Ajuntament de Reus

Reus posa en marxa la Zona de Baixes Emissions per millorar la qualitat de l’aire i contribuir a construir una ciutat més saludable per al planeta i per a les persones. És una mesura amb un gran impacte en la vida quotidiana, i per això calia explicar-la bé: fer-la entenedora, destacar-ne els beneficis i, sobretot, implicar-hi la ciutadania. Activem la ZBE i la nostra salut.

Client: Ajuntament de Reus.

Projecte: Disseny de logo, identitat visual i peces gràfiques de la campanya (online i offline).